Ciagle pracuje nad strona wiec mozecie odczuc zmiany. |
Inteligencja: Właśnie od tej statystyki zależy jak szybko uczymy się jutsu(poza Tai) i czy też jutsu którego będziemy się uczyć będzie w pełni dopracowane, lecz o to już trzeba się martwić jedynie w przypadku jutsu rangi A bądź S. Drugą cechą inteligencji jest siła umysłu czyli ochrona przed GenJutsu, czy uda nam się z niego uwolnić przy pomocy Kai jak i czy to my właśnie złapiemy w nie przeciwnika.
Wytrzymałość: Najważniejsza statystyka, zdrowie naszej postaci. Koniec wytrzymałości oznacza nasz koniec, ciosy krytyczne zadają większe obrażenia a nawet mogą zranić dużo mocniej niż przewidywano.
Kondycja: Główna statystyka dla mistrzów TaiJutsu, ma dużo zastosowań. Kondycja służy za punkty nauki TaiJutsu, czyli im jej więcej tym szybciej uczymy się TaiJutsu. Kolejnym zastosowaniem kondycji jest siła fizyczna, dzięsięć jej punktów to jeden więcej przy obrażeniach zwykłego ciosu fizycznego i TaiJutsu. Kondycja ma jeszcze jedno zastosowanie, a mianowicie są to punkty zmęczenia naszej postaci, traci się ją zamiast chakry przy ciosach Tai.
Chakra: Oprócz znanych nam układów z których składa się wnętrze człowieka można dostrzec jeszcze jeden, układ przez który przepływa chakra. Shinobi nie wystarcza poleganie na sile własnych mięśni i mentalności swojego umysłu, dla niego ważniejsza jest jeszcze siła "wyższa" czyli chakra, dzięki której zapoczątkowało się wiele sztuk ninja. Chakra służy za "energię" dla większości znanych nam jutsu, jest wypuszczana z ciała w różnych kształtach i naturach.
Szybkość: Prędkość z jaką oddajemy ruchy w przeliczeniu na punkty. Dzięki tej statystyce szybciej zadajemy atak czy łatwiej jest nam uciec przed przeciwnikiem. Różnica w ucieczce, nawet gdy tą różnicą są setki punktów nie jest zbytnio wielka, najczęściej te różnice sa stosowane w atakach, kto pierwszy zaatakuje czy zrobi unik. Jest ważną statystyką gdy walczysz w zwarciu.
Początkowe statystyki każdego Shinobi:
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 100
Kondycja: 50
Chakra: 50
Szybkość: 50
+50 do rozdania
(jeśli ktoś nie ma klanu to 100 do rozdania)
Statystyki można nabyć na wiele sposobów, dajmy na to męczące fabularne treningi, misje czy nawet przeróżne premię. Z kolei można też sięgnąć po środki nie gwarantujące dalszego życia, mianowicie chodzi o niektóre zakazane techniki. Wielką premią w statystykach jest zostanie Jinchuriki, lecz niestety czy nim zostaniemy nie zależy od nas. Statystyki można również zyskiwać poprzez różne walki czy wojny.
Jedną z premii jest zdobycie nowej rangi, a mianowicie na takim wzorcu:
Gennin +100 stat
Chuunin +200 stat
Jouunin +150 stat
Sannin|Kage +100 stat
Offline